top of page

The Snifferoo Smell Club

Order you smell club packages in the shop and listen to the episodes in your favourite podcast app or press the button below to go directly to the episodes in Spotify. 

Below You can subscribe to the Smell Club Groups, where cou can react on episodes and chat with other scent enthousiasts. 

Smell Club

Openbaar·55 leden

Martin Harris
Martin Harris

Eerste keer online wedden, is dit betrouwbaar?

Hallo allemaal, Ik zit al een tijdje te twijfelen om eens online te wedden op sport. Normaal doe ik dat nooit, maar een vriend van mij had het er laatst over en toen werd ik nieuwsgierig. Tijdens het rondkijken kwam ik toevallig deze pagina tegen nixbets.net/nl-nl/. Het ziet er op het eerste gezicht best netjes uit, maar eerlijk gezegd weet ik niet goed waar ik op moet letten bij zulke sites. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het veilig en betrouwbaar om hier een account te maken? En zijn de bonussen echt de moeite waard of zitten er addertjes onder het gras? Alle tips zijn welkom, want ik wil geen domme fouten maken.

15 weergaven
Rick Rice
Rick Rice
7 dagen geleden

Goede vraag, en slim dat je het eerst checkt. Ik heb me daar een tijdje in verdiept. Wat ik kan zeggen: het platform waar jij naar kijkt is vrij duidelijk opgebouwd en richt zich op Nederlandse spelers. De registratie is simpel en de bonusvoorwaarden zijn redelijk transparant vergeleken met veel andere sites. lees altijd de voorwaarden van de welkomstbonus en stel voor jezelf een budget in. Als je gewoon rustig begint en niet te gek doet, is het een prima plek om het eens te proberen.

leden

• Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon

© 2026 Frank Bloem

pictures by:

Annelies Verhelst (products, portrait and book launch)

Cleo Campert  (ambassade van de Noordzee)

bottom of page